Dopravní podmínky a ceník služeb

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravních společností Zásilkovna a Dopravní společnost - zvolena dle možností (rozměr, váha, povaha zásilky, atd.). Daný dopravce Vás o cestě a způsobu dodání zásilky informuje formou sms a e-mailem. 

            Možné způsoby platby:

  1. Po připsání platby na účet prodávajícího – PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM na ú. č.: 2101054955/2010, v. s.: číslo objednávky, k. s.: 0308

  2. Hotově u dopravcePLATBA DOBÍRKOU



    Doba odeslání a dodání

Zboží u kterého je uveden stav skladu (počet kusů) zpravidla odesíláme od 1 do 3 pracovních dní (pracovní den = pondělí až pátek) od obdržení objednávky či platby. U zboží, kde je dostupnost "Na Dotaz" Vás nejprve informujeme o termínu dodání a v případě vašeho souhlasu v první možný termín odeslání. Dopravce pak dále zboží dodává od 1 do 3 pracovních dní od expedice. Dobu dodání, kvalitu ani výdejní místo nejsme schopni ovlivnit! Ve dnech pracovního klidu (sobota, neděle, státní svátky) se doba dodání prodlužuje!!!


             Přepravci a ceny

    Dopravní společnost ČR – cena dopravy do 2 kg Kč 135,--, do 5 kg, Kč 145,--, do 10 kg, 159,-- do 30 kg, Kč 189,--, do 50 kg, Kč 250,-- a dále dle rozměrů zásilky - při platbě bankovním převodem. V případě platby na Dobírku je cena o Kč 54,-- vyšší.

    Dopravní společnost SR – cena dopravy  Kč 290,-- a dále dle rozměrů zásilky - při platbě bankovním převodem. V případě platby na Dobírku je cena o Kč 54,-- vyšší.     

     Zásilkovna – cena dopravy (0,01 kg – 2 kg) - Kč 81,-- při platbě bankovním převodem. V případě platby na Dobírku je cena o Kč 32,-- vyšší. Pokud rozměr či povaha zásilky neodpovídá možnostem Dopravní společnosti, a tudíž není možné takto zboží zaslat, dopravce změníme, a budeme Vás předem informovat!!!


Doprava zdarma při objednávce nad Kč 5.000,-- - při platbě bankovním převodem. V případě platby na dobírku činí doběrečné Kč 54,--, Zásilkovna Kč 32,--

 

            Pravidla při převzetí

Je-li zásilka viditelně poškozena, nepřebírejte ji!!! S dopravcem je třeba sepsat protokol o poškození zásilky. Pokud zboží nejeví viditelné známky poškození i přesto je uvnitř balení poškozeno, je třeba tuto skutečnost nám neprodleně oznámit na to e-mailem info@vse-pro-vas-dum.cz, telefonicky na tel. čísle 703 376 685 a nejlépe zajistit fotodokumentaci obalu i zboží. A to nejpozději do 48 hodin od převzetí. Pozdější reklamace vám neuzná ani dopravce ani mi. Zboží je v prodejně baleno před kamerami. Nemůže se tedy stát, že by od nás odcházelo poškozené. Poškození je také třeba nahlásit jednotlivým dopravcům, a to telefonicky nebo písemně (Česká pošta - Zákaznická linka 840 111 224, info@cpost.cz, https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace nebo na jakékoliv pobočce, PPL - info@pp.cz,  https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace, Zásilkovna - info@zasilkovna.cz, tel.: 216 216 516).


Reklamační podmínky naleznete http://www.vse-pro-vas-dum.cz/reklamacni-podminky, nebo v Informacích v dolní části internetového obchodu.
 

Zásilkovna -  nejlevnější způsob dodání bez nutnosti čekat na balíček na adresním místě. Zboží je zde uloženo po dobu 7 dní s možností prodloužení výdeje. Lze platit bezhotovostně – Bankovním převodem, dopředu na účet prodejce, nebo hotově při převzetí – Dobírkou ve Vámi vybrané pobočce. Některé pobočky Zásilkovny umožňují platbu kartu při převzetí. Provozní doba jednotlivých poboček je individuální. Zboží by mělo být po vyexpedování od nás dodáno na pobočku Zásilkovny od 1 do 3 pracovních dní. Dopravce vás zpravidla před dodáním zásilky informuje formou sms a e-mailem, kdy Vám společně s informací o možnosti odběru zasílá i heslo/kód, který je nutné dopravci sdělit, zboží Vám jinak nevydá, nebo bude požadovat doklad totožnosti. I zde je možnost vyžádání trasovacího čísla pro sledování zásilky na vyžádání.

Maximální délka jedné strany (nejdelší strany) balíku je 60 cm. Rozměr součtu všech tří stran nesmí přesahovat 150 cm (např. 60x50x40 cm), maximální námi povolená váha 2 kg. V případě, že zboží některý z těchto parametrů překročí, nabídne vám systém e-shopu jiného dopravce. Zásilkovna je určena pro přepravu menších a drobných zásilek.

Zásilkovna není naší pobočkou pro osobní odběr, pouze výdejní místo přepravní služby za vzhled a chování obsluhy neručíme!!!

     

                Změna dopravce

Vyhrazujeme si právo na změnu dopravce, a to v případě, že povaha zásilky (váha, rozměr, vytíženost dopravní společnosti atd.) nebude odpovídat Vámi vybrané dopravní společnosti, dopravní společnost po předchozí domluvě změníme a cenu dopravy příslušně upravíme.

Pokud váha zboží překračuje limit 50 kg, systém e-shopu vás nepustí k dokončení objednávky, v tomto případě je třeba nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem, cena dopravy vám bude spočítána individuálně.